人格的完善是本,財富的確立是末。

2009-05-15

如果通脹來 看好地產股

明報 2009年5月15日


恒基(0012)主席李兆基昨天再詳談其投資心得,指因為歐美大幅發債救市,因而擔心會觸發通脹。「如果通脹來,我會睇地產股,資源股都睇好。」

四叔指要抗通脹,「揸商品之類的實物會好啲」,但因為不是人人也可以投資商品期貨,故建議還是買資源股及地產股。而四叔所指的資源股,包括金屬、能源、石油及煤炭等,至於地產股「是中國好,還是香港好」,李兆基則指「香港同內地都差唔多。」

談中信泰富 「至衰就揸個隻」

另外,他又談及中信泰富(0267)。「我始終未賣過(中信泰富),我揸咁多股票,(表現)至衰就揸個隻(中信泰富 )。」他又指無意再增持中信泰富。「都費事啦,好多喺手。」

不過,他同時又指很同情中信泰富前主席榮智健的「遭遇」,「好慘呀,佢睇好澳洲唔錯,不過澳元累死佢……榮智健佢今日可以講,出師未捷身先死。」但他亦同時指出,其實澳元前景應不俗。「澳元長線都睇好,國家(澳洲)都有資源,即係話有啲家底,敗家仔都唔會敗晒㗎,澳元比較好啲。」

沒有留言:

貨幣最新匯價